Werk vooruit in plaats van achteruit met alle informatie op één plek
Een flexibele inschrijfpagina die onderdeel is van jouw website
Bekijk jouw wachtlijst op jouw manier
Zo makkelijk is plannen nog nooit geweest
Geef duidelijk aan op welke dagen er wel en geen lessen zijn
Wie is aanwezig, wie heeft zich afgemeld en wie is er niet
Wanneer werk ik en welke groepen geef ik les?
Laat ouders zelf lessen afmelden of inhaallessen aanmelden.
Breng iedereen snel en makkelijk op de hoogte van veranderingen
Van inschrijving tot diplomazwemmen
Geen dubbele accounts maar één account voor meerdere leerlingen
Makkelijke navigatie om de juiste informatie te vinden
In 3 stappen je betalingen regelen. Zo simpel kan het.
Koppel WeScore gemakkelijk aan systemen die je al gebruikt
‘Welkom Senna! Jij zwemt vandaag bij juf Anja’
De handige app voor ouders om o.a. de voortgang te volgen
Kom je er niet helemaal uit of vraag je je af of iets ook op een andere manier kan? Neem contact met ons op! Wij zijn 7 dagen in de week bereikbaar en streven er altijd naar om je binnen 24 uur te beantwoorden.
Vanuit jouw WeScore omgeving kun je een ticket sturen met een vraag, opmerking, bug of wens. Zo komt jouw ticket direct bij ons terecht zonder dat je het systeem hoeft te verlaten en je mail moet openen.
Iedereen die toegang heeft tot WeScore kan de handleiding raadplegen. Via een makkelijk menu kun je het onderwerp van jouw vraag snel vinden en aan de hand van beeld en tekst wordt het antwoord uitgelegd. Natuurlijk zijn er altijd vragen die zo specifiek zijn dat dit niet in de handleiding vermeld staat, neem dan gewoon contact met ons op.
Daarnaast hebben we ook een ‘veelgestelde vragen’ onderdeel waarin we de meest voorkomende vragen uitleggen. Denk hierbij aan vragen zoals ‘een leerling heeft haar arm gebroken, wat moet ik doen?’ en ‘de pomp in het zwembad is stuk, hoe kan ik iedereen snel op de hoogte te brengen?’. Antwoorden zodat jij snel verder kunt.
Leerlingen konden in één keer geïmporteerd worden en de supportafdeling was altijd snel wanneer we met vragen zaten. Als alles geoptimaliseerd is, scheelt het ons gewoon een fulltime administratieve medewerker.
Het viel verschrikkelijk op hoe soepel alles verliep. Dit systeem is het eerste systeem dat ook makkelijk te gebruiken is door verenigingen.
Dat er nu online systemen zijn vind ik een groot pluspunt omdat je de verantwoordelijk ook wat meer bij de ouder kan leggen.
Wat geeft het een fijn gevoel dat ik ook nog milieuvriendelijk kan werken. Als ik terugdenk aan al die printjes op mijn bureau. De werkelijke papierbesparing weegt al op tegen de extra kosten van WeScore Zwemmen.
De visie van zwemonderwijs is meegenomen in het systeem. Dat is zo prettig en belangrijk. Jullie weten waarover jullie praten, jullie kennen de praktijk.
Je hoeft veel minder te klikken en het is duidelijk waar je informatie kunt vinden. Waar je bij andere systemen allerlei verborgen kosten hebt, heb je dat bij WeScore niet.
Ik ben wel erg blij met de constante ontwikkelingen in WeScore en communicatie naar ons toe. Ik word altijd goed geholpen door de klantenservice bij vragen.
Als ik mijn laptop open, zie ik meteen alle sturingsinformatie die voor ons als backoffice team belangrijk zijn.
Vanuit het perspectief vereniging zou ik een software systeem ook absoluut aanraden. Het maakt je club toekomstproof en je zorg voor een stuk extra kwaliteit.
Ik zag de bekende beren voor me: het overzetten van de data, het inrichten van de software op mijn specifieke wensen, de instelkosten die ik verwachtte voor mijn kiezen te krijgen. Niets van dat alles.
Wat een verademing! Via de badplanning muisklik ik zo naar de overzichten die ik nodig heb. Nu mijn personeel plannen voor over vier weken? Geen enkel probleem meer.
Ook weten hoe WeScore de efficiëntie slimmer kan verbeteren in uw zwemschool? WeScore is er voor grote en kleine zwemscholen. Wij vertellen u er graag meer over. Neem contact met ons op en vraag een vrijblijvende demo aan.
€ 0,50 all-in per actieve leerling per maand