Heb je support nodig? Wij staan voor je klaar.

Kom je er niet helemaal uit of vraag je je af of iets ook op een andere manier kan? Neem contact met ons op! Wij zijn 7 dagen in de week bereikbaar en streven er altijd naar om je binnen 24 uur te beantwoorden.

BEL ONS OP

MAIL NAAR

Stuur een ticket met jouw vraag

Vanuit jouw WeScore omgeving kun je een ticket sturen met een vraag, opmerking, bug of wens. Zo komt jouw ticket direct bij ons terecht zonder dat je het systeem hoeft te verlaten en je mail moet openen.

De WeScore handleiding & Veelgestelde vragen

Iedereen die toegang heeft tot WeScore kan de handleiding raadplegen. Via een makkelijk menu kun je het onderwerp van jouw vraag snel vinden en aan de hand van beeld en tekst wordt het antwoord uitgelegd. Natuurlijk zijn er altijd vragen die zo specifiek zijn dat dit niet in de handleiding vermeld staat, neem dan gewoon contact met ons op.

Daarnaast hebben we ook een ‘veelgestelde vragen’ onderdeel waarin we de meest voorkomende vragen uitleggen. Denk hierbij aan vragen zoals ‘een leerling heeft haar arm gebroken, wat moet ik doen?’ en ‘de pomp in het zwembad is stuk, hoe kan ik iedereen snel op de hoogte te brengen?’. Antwoorden zodat jij snel verder kunt.

vertrouwd door kleine en grote zwemscholen

Maak uw zwemschool slimmer met WeScore en plan een vrijblijvende demo

Ook weten hoe WeScore de efficiëntie slimmer kan verbeteren in uw zwemschool? WeScore is er voor grote en kleine zwemscholen. Wij vertellen u er graag meer over. Neem contact met ons op en vraag een vrijblijvende demo aan.

€ 0,50 all-in per actieve leerling per maand